loading...
سایت ایران پلاس
آخرین ارسال های انجمن
عبدالوارث ملازهی بازدید : 1552 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (1)

 معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت


می توانید تصور کنید قبل از اینترنت دنیا به چه شکل بوده است؟ با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت، امروزه نوشتن نامه با قلم، صف ایستادن در بانک و انجام امور اینچنینی خنده دار به نظر می رسد. ما در این مقاله قصد نداریم وب سایت های اینترنتی ارزشمند و کاربردی را معرفی کنیم، البته وب سایت هایی که در ادامه معرفی می شوند دارای طراحی غیر حرفه ای نیستند و مطمئنا با مشاهده آنها متعجب خواهید شد.

 


(جهت دسترسی به سایت های معرفی شده، بر روی عنوان یا تصویر مربوط به هر سایت کلیک کنید)


1.
شتری بنویسید!

 

این وب سایت ساده، متن وارد شده را با حالت های مختلف شتر نمایش می دهد. هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه را مشاهده کنید. اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! بعنوان مثال: I'm not in love with you

معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت
 
به زبان شتری !



2.
2 دقیقه آرامش مطلق : به صدای موج های دریا گوش کنید و استراحت نمایید

معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت

 

به مدت دو دقیقه دست به ماوس و کیبرد خود نزنید. اگر دست به ماوس و کیبرد بزنید دو دقیقه از نو شروع می شود. پس برای 120 ثانیه استراحت کنید و از صدای موج های دریا لذت ببرید.




3.
اینترنت را وارونه مرور کنید !



این وب سایت، سایت ها را بصورت در حال چرخش نمایش می دهد، حتی زمانی که وب سایت مورد نظر شما در حال چرخش است می توانید در جعبه های متن، تایپ کنید. در کادر جستجو عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و سپس بر روی یکی از لینک ها کلیک کنید هر سایتی که باز می شود بصورت ساعتگرد شروع به چرخش می کند.

معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت
وقتی تکناز
در جهت عقربه های ساعت می چرخد!



4.
بیست سوالی

معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت

 

وقتی بچه بودید، حتما 20 سوالی بازی کرده اید. شما می بایست در مورد یک شخص و یا یک مکان خاص سوال می پرسیدید تا به جواب برسید و دوست تان هم با بله و خیر، سعی به هدایتان به سوی پاسخ داشت. حالا می توانید 20 سئوالی را با کامپیوتر بازی کنید.

به هیچ وجه به کارکترهای فیلم و سریال و بازی فکر نکنید، تمام سعی خود را بکار گیرید تا به سئوالات پاسخ دهید، مطمئن هستیم که جا خواهید خورد.




5.

کلکسیونی کامل از طرح های نقاشی شده (Graffiti)

معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت

 

اگر به Graffiti یا طرح های نقاشی شده برروی دیوارها علاقه دارید کلکسیونی کامل از آنها را می توانید در این سایت مشاهده کنید. انیمیشن های موجود در بخش ویدیو سایت را از دست ندهید.




6.

تصویری 360 درجه با 70 میلیارد پیکسل !

معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت

 

این عکس 360 درجه 70 میلیارد پیکسلی، توسط 360world.eu از بوداپست پایتخت مجارستان و با حمایت شرکت های مایکروسافت، سونی و اپسون گرفته شده است. وضوح این عکس آنقدر بالاست که تا پنجره خانه ها می توانید نزدیک شوید. تصاویر 360 درجه دیگری نیز در پایین صفحه وجود دارد که در صورت تمایل می توانید مشاهده کنید.




7.

وب سایت جالب یک شرکت بیمه اتومبیل

معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت

 

هیچ کسی نمی تواند فکرش را بکند که یک سایت بیمه اتومبیل می تواند اینهمه جذاب باشد! در این شبیه ساز چشمگیر و خیره کننده، تصادف های وحشناک شبیه سازی شده اند، حتما ببنید.




8.
یک بازی به نام Dino Run

معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت

 

یکی از بازی های دویدن / پریدن، Dino Run قابلیت های بیشتری نسبت به Canabalt دارد و در طی بازی موسیقی زیبایی نیز پخش می شود. چشم هایتان را باز کنید تا تمام تخم مرغ های مخفی را جمع کنید.




9.
بهشت فراموشکاران

معرفی 10 سایت جالب در دنیای اینترنت

 

راه های مختلفی برای یادآوری و یا بخاطر آوردن موضوع خاص وجود دارد، مثلا می توان از یک برنامه در تلفن همراه، یا یک روبان دور انگشت و یا نوشتن یک یاداشت کوچک و قرار دادن آن در کیف پول برای به خاطر آوردن یک موضوع بخصوص استفاده کرد. اما سایت Memorari از شما زمان دقیق یک رویداد خاص را می پرسد و از طریق ارسال پیغام در مسنجر، ارسال نامه به ایمیل و یا از طریق تلفن همراه شما را مطلع می کند.




10.
از هوای بارانی مطلع شوید و با خود چتر ببرید !

 

 

این سایت شما را از هوای بارانی مطلع می کند و به شما اطلاع می دهد که باید با خودتان چتر ببرید یا خیر! تنها کافی است شهر محل زندگی خود را در آن وارد کنید و مشخص کنید که اطلاع رسانی در چه ساعتی از روز باید انجام شود و در نهایت هم انتخاب می کنید که از طریق ارسال ایمیل و یا SMS شما را از بارانی بودن هوا مطلع کند.

تولدتان مبارک بود؟

whathappenedinmybirthyear.com

دوست دارید بدانید سال تولدتان در دنیا چه اتفاق افتاد؟ پاسخ این سؤال در این سایت پیدا می‌شود. در صفحه اول سال تولد خود را وارد کرده و منتظر بمانید تا سایت به فکر فرو رود. پس از چند ثانیه سایت شروع به ارائه اطلاعات می‌کند. اطلاعاتی از قبیل این که چه فیلم معروفی در این سال ساخته شد، کدام شعر معروف سروده شد، اوضاع اقتصادی و سیاسی چطور بود و مواردی از این قبیل. با ارائه هر کدام از این اطلاعات، یک سری لینک میان‌متنی می‌بینید که با کلیک روی آنها نتیجه جست‌و‌جو در گوگل مشاهده می‌شود.


 www.videojug.com

این سایت دسته‌بندی مناسبی برای پاسخ به پرسش‌های شما دارد. موضوعاتی از قبیل زیبایی و آرایش تا آشپزی و فناوری و کاریابی. کافی است ماوس را روی هر کدام از دسته‌ها نگه دارید تا زیردسته‌هایش را ببینید. در صفحه ویدئوهای زیادی مرتبط با پرسشتان وجود دارد. می‌توان از جعبه جست‌وجوی بالای سایت سؤال را پرسید که البته باید برای این کار نیازی به نام‌نویسی نیست. اما اگر قصد دارید سؤال اختصاصی خودتان را بپرسید، نام‌نویسی کنید. می‌توانید با شناسه فیس‌بوک خود هم وارد سایت شد.


حل المسائل تلفظ

www.forvo.com

آنهایی که زبان‌آموز هستند، عمدتاً یک مشکل بزرگ دارند و آن هم تلفظ درست واژه‌هاست. برای بعضی از زبان‌ها منابع کافی در دست است و می‌شود از واژه‌نامه‌ها، تلفظ را یافت.

اما سایت "فوروو"، تقریباً بیشتر زبان‌های دنیا را پشتیبانی می‌کند. در بخش زبان‌ها حتی زبان فارسی و ترکی و کردی هم وجود دارد. بنا بر این کافی است که زبان مورد نظر را انتخاب کنید تا وارد همان بخش شوید.

هر واژه‌ای در سایت موجود نیست. اما می‌توانید کمک کنید تا محتوای سایت کامل شود. کافی است که با یک میکروفون واژه‌ها را تلفظ و در سایت بارگزاری کنید.

در حال حاضر حدوداً ۴۳۰ هزار لغت از ۲۳۱ زبان در سایت وجود دارد که برای نزدیک به ۳۸۰ هزار تای آن امکان شنیدن تلفظ و البته دریافت به صورت ام پی تری موجود است.

 



بوک مارک سیار

www.tinkrbox.com

"تینکر باکس" این امکان را به شما می‌دهد که لینک های مختلف سایت‌های گوناگون را کنار هم بگذارید و صفحات دلخواه خودتان را بسازید.

پس از آنکه گزینه add را به نوار ابزار مرورگرتان اضافه کردید، در حین وبگردی می‌تواند هر چیزی را به تینکرباکس اضافه کنید. مثلا برای جمع‌آوری ویدئوهای گوناگون، این ابزار واقعاً مفید است.

همه اینها در وب‌سایت در دسترس خواهد بود. درست مثل آنکه یک بوک‌مارک مسافرتی داشته باشید. علاوه بر اینها برای به اشتراک گذاشتن مطالب هم مناسب است.


تقویم تاریخ

appshopper.com/reference/taghvim-pro

اگر بیرون از ایران زندگی می‌کنید و مناسبت‌های مهم مانند تولدها، روز مادر و عیدها را فراموش می‌کنید، دیگر نگران نباشید چون اپلیکیشن تقویم پرو این مشکل را حل کرده است. چند اپلیکیشن تقویم ایرانی در اپزشاپ است که می‌توانید آن را روی تلفن نصب کنید. مدل رایگان این برنامه خیلی ابتدایی است و فقط روز و تاریخ را نشان می‌دهد. اما یکی از این اپلیکیشن‌ها به اسم «تقویم پرو» بسیار کاربردی است. به غیر از اینکه روزها و تاریخ را نشان می‌دهد، همه تعطیلی‌های رسمی ایران را هم با جزییات در اختیارتان می‌گذارد. این برنامه قیمت مناسبی دارد و علاوه بر امکانات فوق می‌تونید از قسمت تبدیل تاریخ استفاده کرده و تاریخ‌های خورشیدی و میلادی را با هم تطبیق بدهید، یا از تبدیل زمان استفاده کنید و زمان جایی که هستید را با زمان در ایران مقایسه کنید.



لابه لای پرونده ها بگردید

www.docjax.com

داک جکس یک موتور جست‌و جوی تخصصی برای اسناد است.

تقریباً می‌شود گفت بیشتر گونه‌ها و اشکال مختلف فایل‌های متنی را پوشش می‌دهد.

نتیجه جست ‌وجو به سرعت روی صفحه می‌آید و شما می‌توانید دایره جست ‌وجوی خود را به یک فرمت خاص فایل محدود کنید یا این که بر اساس محبوب‌ترین فایل‌ها نتیجه را نمایش دهید.

یکی دیگر از امکانات مفید این سایت، امکان پیش ‌نمایش قبل از دریافت است. یعنی می‌توانید نگاهی سریع به چیزی که می‌خواهید دریافت کنید، بیاندازید.

این سایت ربان فارسی را هم پشتیبانی می‌کند.



هفت‌آسمان ستاره

 

www.haftaseman.ir                               

گاهی که یک اصطلاح انگلیسی درباره نجوم و ستازه‌شناسی می‌شنویم و معادل فارسی‌اش را نمی‌دانیم. سایت هفت‌آسمان در یافتن معادل فارسی به ما کمک می‌کند. بالای تمام صفحات یک جعبه جست‌وجو هست که اگر واژه مورد نظر را داخلش بنویسید، به سرعت توضیحاتش را پیدا می‌کنید.

صفحه اول سایت یه تعداد لینک مفید وجود دارد اما اگر روی حروف الفبا کلیک کنید، می‌توانید به دانشنامه ستاره‌شناسی بر اساس حروف الفبا دسترسی داشته باشید. بخش‌های دیگه سایت اخبار ستاره‌شناسی و لینک سایت‌های مفید دیگر است.



پروفایل‌پرکن

www.profilewiz.com

پیدا کردن دوست یا یک شریک زندگی خوب، کار سختی است. شاید به همین دلیل است که ده‌ها میلیون نفر به سایت‌های دوست‌یابی روی آورده‌اند. مشکل اینجاست که به هر کدام سر بزنید، یک مانع بزرگ سر راه شماست: کامل کردن پروفایل شخصی.

«پروفایل ویز دات کام» یک سرویس جدید است و هدفش این است که با ارائه یک معرفی عالی و درخور شأن، دردسرتان را کم کند. تنها کاری که باید بکنید، کلیک روی چند تصویر است که کار خیلی سختی نیست.

روش کار این سایت بر مبنای یک مصاحبه تصویری جالب است. اگر بخواهید از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید، امکان افزودن یک سرخط و البته چند سطر اول پروفایل در اختیارتان است. در نظر داشته باشید که نگارش در این سایت به وسیله یک کامپیوتر صورت می‌گیرد.


تلویزیون دلخواه بر روی مانیتور شما

 www.viewmy.tv

«ویو مای.تی وی» یک پورتال تلویزیونی است که با استفاده از آن می‌توانید کانال‌های خاصی از اطراف دنیا را در اینترنت جست ‌وجو کنید.
اگر دنبال ژانر خاصی هستید، می‌توانید از بالای صفحه برنامه‌های مختلف را بر اساس ژانر دلخواه تان انتخاب کنید.
علاوه بر این می‌توانید بر اساس قاره و ناحیه جغرافیایی هم حق انتخاب داشته باشید. وقتی که منطقه یا کشور دلخواه خود را انتخاب کردید، سمت چپ صفحه یک فهرست از کانال‌های تلویزیونی باز می‌شود.
دسترسی به شبکه‌های مختلف رایگان و بی‌دردسر است و حتی نیاز به ثبت‌نام ندارد. سازندگان این سایت، اخیرا یک ویجت قابل دانلود، هم برای ویندوز ویستا و هم برای مک ارائه کرده‌اند.


اِی‌اِف‌سی به فارسی

 

www.the-afc.com                                                                      

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یا AFC هم خوشبختانه بخش فارسی دارد. بنابراین شما می‌توانید معتبرترین اخبار فوتبال آسیا را از سایت رسمی کنفدراسیون دنبال کنید. علاوه بر اینها شما می‌توانید حساب‌های کاربری ای اف سی را در توییتر و فیس‌بوک هم دنبال کنید. آدرس‌های آن پایین سایت نوشته شده است.



یوفا به فارسی

www.uefa.ir

شاید برای خیلی‌ها مشکل باشد تا اخبار فوتبال در اروپا را به زبان انگلیسی دنبال کنند. به همین خاطر یوفا دات آی آر مرجع خوبی برای آنها است. اتحادیه فوتبال اروپا، به زبان‌های مختلف سایت دارد. سایت فارسی یوفا هم خوب طراحی شده و هم اخبار آن به‌روز است.



گوگلش کن

 www.lmgtfy.com                                                                 

پاسخ بسیاری از پرسش‌ها را با جست‌وجو در گوگل می توان یافت. اگر شما با سؤالات کامپیوتری ساده‌ای از سوی دوستان و آشنایان مواجه هستید، می‌توانید از این سایت استفاده کنید. این سایت زبان فارسی را هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین قبل از هر چیزی از فهرست پایین سایت، زبان فارسی را انتخاب کنید.

سؤالی را که دوستتان از شما پرسیده است در جعبه متن وارد کنید و روی دکمه جستجوی گوگل کلیک کنید. یک لحظه نوار سبزی ظاهر می‌شود که روی آن نوشته شده «در حال ساختن». روی دکمه برو کلیک کنید. مرورگرتان وارد صفحه‌ای می‌شود که به صورت انیمیشن شیوه جست‌وجوی آن کلمه در گوگل را نمایش می‌دهد. حالا لینک را برای دوستتان ارسال کنید تا هم یاد بگیرد چطور جست‌وجو کند و به جواب برسد و هم جوابش را از شما دریافت کرده باشد.


رد و بدل اطلاعات تماس در یک حرکت

 www.bu.mp

حتما برایتان پیش آمده که در یک مرکز خرید یا همایش با فردی آشنا شوید و در شلوغی موفق به رد و بدل اطلاعات تماس نشوید. در این سایت می‌توانید مشکل اشتباهی شنیدن شماره تلفن را برای همیشه حل کنید. پس از نصب برنامه که برای آیفون و اندروید طراحی شده، مشخص کنید که چه بخشی از اطلاعات را می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

پس از آن هر وقت با یک فردی جدید برخورد داشتید و خواستید شماره رد و بدل کنید، فقط کافی است یک برخورد مختصر از نوع برنامه بامپ بین گوشی‌هایتان داشته باشید.


شوخی با عکس

www.befunky.com  

این سایت خوش‌قیافه کمک می‌کند، فقط با چند تا کلیک، از عکس‌های معمولی یک چیز خاص بسازید.
استفاده از آن خیلی راحت است و نمونه همه جلوه‌های ویژه، سمت چپ صفحه گذاشته شده که تنوع زیادی هم دارد. همه مدل‌ها حداقل یک نسخه رایگان دارند و برای دسترسی به بقیه آنها باید یک مقدار کمی پول پرداخت کنید. برای استفاده از جلوه‌های رایگان مجبور نیستید ثبت‌نام کنید. اما اگر این کار را بکنید، می‌توانید برای خود یک گالری عکس بسازید. اگه می‌خواهید یک چیز خنده‌دار بسازید، می‌توانید از قسمت «گودیز» استفاده کنید که چیزایی مثل دهان، بینی، عینک، کلاه و موارد دیگر دارد که به صورت کاریکاتور طراحی شده‌اند.



پس‌زمینه برای موبایل

www.stylem.com
اگر دوست دارید پس‌زمینه موبایل خود را هر چند وقت یک بار عوض کنید، می‌توانید از پس‌زمینه‌های «استایلم میدیا» استفاده کنید. هم رایگان است و هم برای آیفون، اندروید، بلک بری، و پالم پری قابل استفاده است. بنابراین بر اساس نوع گوشی‌ای که دارید، می‌توانید اپلیکیشن مخصوص این سایت را دانلود کنید. اینجا بیشتر از 10000 پس‌زمینه متنوع وجود دارد و روزانه 1.3 میلیون نفر از این سایت استفاده می‌کنند. 

 



www.interfacelift.com
ما زمان زیادی از وقتمون را پای کامپیوتر صرف می‌کنیم بنابراین وجود کمی تنوع در این وسیله می‌تونه کمک بزرگی باشه تا کمتر خسته شویم. سایت اینترفیس لیفت، بیشتر از 2000 تصویر برای پس‌زمینه دسکتاپ دارد که کاملاً رایگان هستند و در اندازه‌های مختلف و برای سیستم‌عامل‌های متفاوت آماده شده‌اند. تصویر برای برای صفحات بزرگ و نمایشگرهای کنار هم و حتی نوت‌بوک‌ها موجود است. بعضی از این عکس‌ها واقعاً خیره‌کننده هستند و چون سایت نیاز به نام‌نویسی ندارد، چیزی برای از دست دادن نخواهید داشت. امتحانش کنید. علاوه بر اینها سایت حاوی تعداد زیادی پس‌زمینه برای موبایل هم هست.


حفظ حریم شخصی

www.theharmonyguy.com

اگه جزو کسانی هستید که با اینترنت سر و کار زیادی دارد، حتماً درباره حفظ حریم شخصی در سایت‌های اجتماعی چیزهای زیادی شنیده‌اید. برخی از هکرها دوست دارند تا به فیس‌بوک یا مای‌اسپیس دیگران نفوذ کنند و گاهی حتی به توییتر هم رحم نمی‌کنند. اگر نگران هک شدن در فیس‌بوک هستید و می‌خواهید از آن بیرون بیایید، این سایت به شما کمک می‌کند. وبلاگی پر از نکته‌های مفید درباره چگونگی حفظ اطلاعات شخصی در دنیای آنلاین البته به زبان انگلیسی.



دور و بر شما چه خبره؟

http://www.tweakersoft.com/mobile/aroundme.html

این اپلیکیشن مخصوص تلفن‌های آیفون و اندروید، با استفاده از نقشه و رهیاب، جاهای جالب یا مفید هر محله، مثل بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و اماکن تفریحی را نمایش می‌دهد.

وقتی مقصد مورد نظر خود را انتخاب کردید، می‌توانید راهنمای رسیدن به آن را از طریق پیامک یا ایمیل دریافت کنید یا به کسی بفرستید. اگر هم روی نقشه بروید، مقصد را به طور دقیق نشان می‌دهد و اگر مقصدتان تلفن داشته باشه به سادگی می‌توانید رسیدنتان را از راه تلفن به آنها اطلاع دهید. با استفاده از جدیدترین نسخه این اپلیکیشن که رایگان است، می‌توانید تلفن خود را به طرف خیابان بچرخانید تا جهت حرکت خود را ببینید.

 



شما بگویید کِی، ما می‌گوییم کجا

www.joobili.com

بیشتر سایت‌های مسافرتی از شما می‌پرسند که کجا می‌خواهید بروید. اما این سایت به کمک کسانی می‌آید که می‌خواهند به اروپا سفر کنند. شعار سایت این است: شما بگویید کِی، ما می‌گوییم کجا! در صفحه اصلی، اسلایدر را روی تاریخ مورد نظرتان تنظیم کنید. سایت به شما خواهد گفت آن زمان در کشورهای مختلف چه می‌گذرد. سایت در عین سادگی خیلی چشم‌نواز است. رویدادهای موجود در فهرست هم تصویر دارند و هم توضیح. اگر بخواهید، می‌توانید انتخاب خود را بر اساس موضوع، کشور یا کلمه کلیدی محدود کنید. اگر چه عضویت در سایت ضروری نیست، اما اگر بخواهید عضو شوید، ساده و رایگان است. با این کار می‌توانید وقایع مورد علاقه خود را در سایت ذخیره کنید و حتی در «کامیونیتی» سایت کسانی را پیدا کنید که با شما علاقه‌های مشترک دارند.

اینم چندسایت دیگه

http://notevendoommusic.com/

http://oj.com/ojgame.html

http://thecrystalcornerbar.com/

http://omfgdogs.com/

http://fusionanomaly.net/nodes.html

http://www.lingscars.com/

اینم کلی سایت جالب دیگه

Had One Job
9 Eyes
Fantastic Shoppe Fronts
Salt Mine
Funniest Reviews


Crashes from Thomas the Tank Engine
Death Clock
Deny PRISM
Muppets Periodic Table
Worst Job Ever
Space Invaders 404
Candy Box
Thanks, Textbooks
Toasted Art
Underground Bicycle Parking System
Muffler Men
Ultimate Top 10 Lists
Logical Fallacies
Body Horrors
The Toiletcard
Fugglers
Worse Things For Sale
Odd Stuff
music history in gifs
Google60
404 Page Found
The Cutting Room Floor
Wet?
Futility Closet
Least Helpful
Happy Potties
Heyyyy? Hoooo?
How Many People Are in Space?
Art Museum Toilet
Ducks
Cat Bounce
Useless
Handiemail
Vintage Ads for Libraries
Emergency Compliment
gifctrl
Scary Teeth
Lorem Ipsum
Candy Wrapper Archive
Oddity Central
Piranha Scissors
Brought to Life
Nicest Place
Modern Monsters
OMG Cats in Space
Antique Surgical & Dental Instruments
Bacon Ipsum
Bad Hebrew Tattoos
fontBomb
Do Nothing for 2 Minutes
Museum Of Endangered Sounds
omfg dogs
Barely Edible
Glasgow Ice Cream Wars
A Stretchy Hand
Art in my Coffee
Space Time Travel
Disneyland's Secret Restroom
Accidental Mysteries
Things Organized Neatly
Questionable Quotes
Oobject
Karakuri
Avogadro
Android World
AsciiFi
Pencil Grinder
Art for the Sky
Itchy?
Skeuomorph
Abbey Road Crossing
Beat the Carnies
Optillusions
You Better not Stress
Nerf Wiki
Best And Worst 2011
Unicode Holiday Xmas Tree
Toilet Seat Art
10 Trillion Digits of Pi
Space Ipsum
urlesque
WouldISurviveANuke
Channel
Weird News
The Lobotomist
Pre-anaesthetic Surgery
Iconic Photos Recreated in LEGO
Duct Tape Fashion
Suitcases left behind
Pong
Wretched Writers Welcome
Taking Naps with Stuff
Sing About Science
Spiders in Space
Bigfoot Field Researchers
Unusual Architecture
Cute Overload
Hou tu pranownse Inglish
Horse Shoe Pitching
Strange Things
Sheds of the Year
Aint No Way to Go
25 Abandoned Yugoslavia Monuments
Tree Octopus
Antibubbles
Elephant Polo
Skateboard Science
P=NP
Ugly Couches
2,747 Toothpicks in Beard
April Fools
Drawing Molecules
Rainy Mood
Face Memory Test
Humanure Handbook
The 36 Rules of Life
Spam Mimic
Unusual Restaurants
Questionable Quotes
Do Nothing for 2 Minutes
Polaroid Every Day
Visualizing Pi
Morbid Anatomy
Photoshop Disasters
Bed Bug Search Tool
Minimalist Unicycle
One-dimensional Chess
Egg Timer
Sideways Google
Vanishing Point
Impact: Earth!
Abandoned Bowling Alleys
Badger Car Salesman
Complaints Choirs
Egg Cuber
Dazzling Banana
Ant Death Spiral
Pig Bottles
Time Waster
Duct Tape Fashion
Sideways Google
God's Number
Pi 5 Trillion
Inside insides
Ronald-san
23 Enigma
Akihabara
Vuvuzela FM
Julio the Sewer Diver
What the Hex?
Fifty Bizarre U.S. Laws
Short Monopoly Game
Gummi Bear Surgery
How to Poop In Space Tutorial
Indexed
One Million Giraffes
The Lobotomist
Knife-Thrower and Children
Soda Finder
Found Math
Christmas Price Index
Pink Tentacle
Miterudake For Lady
Guide to Snowflakes
99 Things
Ten Word Wiki
Shady URL
Engrish Funny
Zero Rupee Note
Egg Watchers
Ampersand
Photobomb
Venn Diagrams Survey
Mathematically Correct Breakfast
Oddly Specific
Ham Sandwich Theorem
Weird, Strange & Just Plain Bad Art
Find a Grave
Hey Okay
Project Impossible
Unnecessary Knowledge
Communist Era Store Windows
Reverse Geocache Puzzle
Uncomfortable Chairs
30 Dumb Inventions
Stuck Tic Tacs
Pangrams
Cast Off Mascots
"Misused" Quotation Marks
Lava Lamps
Swim
Do Not Press
Cow-ntents
Gibraltar Airport
Low Rise
Celebrities Upside Down pictures
Lists by Death Toll
Odd Day
The Simpsons - Not
Send Me Your Head
Pick One
Map of the Internet by TLD
Last Google
Airplane Meals
Lazy Man's Guide to Enlightenment
Mathematical Coincidence
Alphabet Clock
Mood Buttons
Scanwiches
Reading Tea Leaves
Weird Asia News
Outrageous Guitars
Odd Planet
Fishcam
News Bizarre
Odd Pics
The Maimograph Machine
Anti-Theft Lunch Bags
Egg in Bottle
Festivus
Odd Spot
Mathematics Pronunciation Guide
Dumb as a Blog
Thats My Face
One Million Beer Bottles
JS-909
Flip Title
Weird Food
Every Beard Type
Traffic Signs
Gender Analyzer
Baconism
Snoozemail
Net Granny
100 Most Common English Words
PushUp Australia
Math Clock
Morph Thing
Kissing the Frog
The Ampersand
LogoMotto
Pointless
Browser History Gender Estimation
Toaster Museum
Unnecessary Knowledge
DNA Portraits
KuKu Klok
Screamin' Beans
Barbs of the Bard
Zombo
Hello World
Price of a Pint
YouTomb
Solar Charged Lawnmower
Blonde Map of Europe
3 Way Chess
People Around the World
Instant Rim Shot
Memories?
Trapped
Hairy Stuff
Short Relativity
Hand Drawn Map Association
Devil's Rope
Strange USA
Color Pencils Reviewed
Multiplication with your Fingers
Abandonia
The Flat Earth Society

The Worlds Best
From Here to There
Flip
Coin Jar Calculator
Sword Swallowing Side Effects
Ugly Mailboxes
Keeping Ken
Hairy
Worldly Toilets
Fast Food: Ads vs. Reality
How to Recycle Your Socks
Weird Inventions
Is It Christmas?
French Manhole Covers
Mr. Lee CatCam
Cockroach Catalog
Archery Physics
World's Most Bizarre Statues
Decimalizing the Year
Inscrutable 8-Ball
Film Numbers
Weird Converter
Can It Slice Bread?
Good Wife
Exploding Animals
Oddee
Centennial Light
Tracking ZZZs
Thirsty?
Image to HTML
Hamburger
Baldwin Street, Dunedin
One Day
BWARS
Simulating
Piano Pi
Verbotomy
Schmidt Sting Pain Index
The Indoor Olympics
B Flat
AATTC
Famousr
Quarks to Quasars
The Curious Dreamer
What Color Is Your Mind?
404 Research Lab
Carnival of Bad History
Annual Pi Day
Cemetery Symbols
Banana Slug
Postal Experiments
Kevin's Bottle Cap Collection
Secrets In Websites
Procrastination Equation
The Mystery of Picasso
Every Ad in Times Square
Fallout Shelter Handbook 1962
Desperate Men
Money Scribbles
History of the Button
Dumbest Deaths
Wikipedia Knowledge Dump
Country Stereotypes
Famous Curves
Blue Screen of Death Top 10
Dishwasher Salmon
Rat Food
Lame Edit Wars
Windows 1.0
Mindset List
Healthy Chinese
Pile of Pi
Headless Historicals
Mooo, Snurk...
Book of Days
Japan Beer Can
Tom Scott
Dirty Car Art
Goggles
Is it Friday?
Religion and Comics
Guinness Bubbles
Pennies
Kryptos
Cow Abduction
Belly Button Lint
Hexakosioihexekontahexaphobia
Barcode Art
Aargh!
Baaa!
Movie-Plot Threat Contest
Translator Boomerang
Brain Strainer
Silly Walks
Illusionary
Reincarnation Station
Duck Travels
50 Best Robots Ever
PIWS
Knit Wits?
Last Known Google Result
Oddly Enough
Blingdom of God
Black Tomato?
Googleplexian
Card Stacker
Mega Mona Lisa
Fool's World Map
Celebrity Height
Prejudice Map
Zoom Quilt
Reverse Search?
Dreamlines
Paper
One Red Paperclip
pacmanhattan
Meteorwrongs
Bad Plastic
Son of Spam
Free the Gnomes
Job Schmob
Fast Sheep
Bye Bye Blackboard
Webpages that Suck
Latrinalia
Dying is...
Picture of Everything
43 Beans ?
Skeptiseum
Riiibbbiitt
Human Time
net disaster
Phewww...
Motion Induced Blindness
Poo! Stinky Site!
Stairway to Hell ?
Mother Goose
Clean Your Screen!
Hanoimania!
Shhh...
Untitled
Computer Rage
Bad Albums
Backwards
Sam's Mailboxes
handy site
Whats Up Doc?
What If...
Ice House
B-Grade Biology
Anomalies
Sandy
Swish Swizzles
Brrm-Brrm...
Long...
New Horizons
Stare Down Sally
The Image Quiz
Mathematical Fiction
Drive Ins
Aircraft Homes
Alien Abductions
Hold the Button
Straw House
Alternate History
Ban Comic Sans
Weird Food
Rotten Site
Rubbish!
Nodding Dogs
Erdös Number
Yum..
Old Poo
Exit Mundi
Indoor Olympics
PrankBot
Sandals & Socks
Dancing Paul
Sign Code
Industrial Strength Organ
20th Century Castles
Random Pixel
The Eyes Have It!
Bag Ladies
Old Ads
Click and Clone
The Covers Project
Zorb
Silver Beatles?
Arty Rickshaws
Hidden Songs
Nope..Won't Happen..
Monobrow
Paper Crafts
SkyHigh Airlines
McMurdo Speak
Emotive Eric
3rd Annual Nigerian EMail Conference
World RPS Society
Lost in Translation
Extreme Ironing
Shhhhhh...!
Pavement Terror
Colourful
Atomic Zombie
Drain Spotting
Windscreen TV
Telemarketers Revenge
Naming Children Humanely
Yummy Books
We Love... Who??
Trashy
GPS Drawings
Modern Processors and Heat
Budgie Research
Homeland Security Threat Monitor
Toilet Humour?
Balloons in Space
Pen Spinning
Great Scott!
Your True Worth?
Button Stamina ?
Scary Hairy
Accomplishments
Whole Sale?
Fading Ads
Bonsai!!
Infrared Zoo
Lunch Clock
Ignore - Not a Link
Inside David's Head
Duck Tape
Bloggus Caesari
100 Words
Long Lunch?
Don't Worry, Be Happy
Etiquette Hell
Mythical Plants
Conelrad
Half Bakery
Lots of Chewing...
WigWags
Splat? or Splash?
Analemma
UFO Insurance
Special Balloon Shapes
The Brick Testament
Web Pages That Suck
Museum of Talking Boards
Dr Megavolt
Adopt a Cone Today
Hairy Fun
Just Plain Dumb
This Little Piggy...
UFO-Free Paranormal Page
Christian Wrestling
Unique
Men's Business
Hummmmmmm
Back of the Envelope
Unmarried ?
Your Photo
Run in the Rain ?
CryptoZoology
Fire!
Bare Foot
Octopus Paxarbolis
Yummm!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reyhane در تاریخ 1392/08/10 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

سلام وارث خوبی سایتت عالی شده
ریحانه
پاسخ : ممنون ریحانه جان
پاسخ : ممنون ریحانه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ایران پلاس یک وب سایت اجتماعی ایرانی است که محیطی را بر پایه ی محوریت فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی برای کاربرانش فراهم کرده است. شما درایران پلاس قادرید به راحتی مطالب خود را ارسال کنید، یابه قسمت انجمن سایت رفته درگروه های انجمن مطالب مورد نظر خودرادرسایت قراردهید.ومی توانیددوستانتان را همراهی و از مطالب آنها استفاده کنید. ایران پلاس به نظم و قوانین کاملا معتقد و متعهد است؛ لذا سعی میکند محیطی را در شأن و منزلت کاربر فهیم ایرانی فراهم کند. باتشکر_مدیریت وب سایت:عبدالوارث ملازهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    روزانه چه قدر ورزش می کنید؟
    آیافقر برایمان فردهم صدمه میزنه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 90
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 1,657
  • بازدید سال : 6,935
  • بازدید کلی : 123,136
  • کدهای اختصاصی

    (دريافت کد ساعت)

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .

    كد تقويم

    كد عكس تصادفی

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

    منبع : خدمات وبلاگ نویسان جوان          www.bahar22.com رفتن به بالای صفحه
    کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا
    :. چت با مديريت .:
    عبدالوارث ملازهی
    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی

    جوان تولز - ابزار وبلاگنویسان جوان

    فا تولز ... ابزار رایگان وبمستردکمه ی پرینت از صفحات وبلاگ
    فا تولز ، ابزار رایگان وبمسترابزار مبدل تاریخ
    در اين وبلاگ script type='text/javascript' src='http://fatools.ir/code/up/up.js' >ابزار پرش به بالااین صفحه را به اشتراک بگذاریدonLoad and onUnload Example

    چاپ اين صفحه

    スヌーピー


    Up Page
    تماس با ما

    کد کج شدن تصاوير

    Myup.ir | Upload Center